powstały Pracownie Umiejętności Pielęgniarskich
powstały Pracownie Umiejętności Pielęgniarskich
powstały Pracownie Umiejętności Pielęgniarskich
W raporcie o wynikach rekrutacji na studia na rok akademicki 2024/2025 przygotowanym przez Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego Uniwersytet Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie uplasował się na wysokim dziesiątym miejscu wśród najczęściej wybieranych przez studentów rozpoczynających studia stacjonarne pierwszego stopnia i jednolite studia magisterskie uczelni publicznych w Polsce.
Minister Nauki 25 lutego 2025 roku podpisał komunikat o zwiększeniach wysokości subwencji ze środków finansowych na utrzymanie i rozwój potencjału dydaktycznego oraz badawczego przyznanych na rok 2025 uczelniom publicznym nadzorowanym przez ministra właściwego ds. szkolnictwa wyższego i nauki oraz uczelniom niepublicznym, prowadzonym przez kościoły i inne związki wyznaniowe, finansowanym na zasadach uczelni publicznych na podstawie odrębnych ustaw.
Rektor Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie prof. dr hab. Piotr Borek oraz Prorektor ds. Kształcenia i Rozwoju dr hab. Robert Stawarz, prof. UKEN spotkali się z władzami Państwowego Uniwersytetu Technologii Informacyjnych i Komunikacyjnych w Kijowie – Rektorem prof. Volodymyrem Shulhą i Prorektorem ds. Nauki prof. Oleksandrem Korchenko.
Pod hasłem „Przyszłość kryminalistyki i nauk o bezpieczeństwie: trendy i wyzwania” 26 marca 2025 roku odbywa się w murach Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie Konferencja Kół Naukowych Kryminalistyki. W wydarzeniu bierze udział 16 kół naukowych z 14 uczelni z całej Polski.
Minister Nauki i Szkolnictwa Wyższego przyznał stypendium 398 studentkom i studentom wyróżniającym się swoimi osiągnięciami naukowymi, artystycznymi lub sportowymi na rok akademicki 2024/2025.
6 marca 2025 roku w Uniwersytecie Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie odbyło się uroczyste otwarcie Pracowni Umiejętności Pielęgniarskich. To przełomowe wydarzenie dla uczelni oraz przyszłych studentów pielęgniarstwa i innych kierunków, którzy od nowego roku akademickiego zyskają dostęp do nowoczesnych technologii i sprzętu pozwalającego na doskonalenie praktycznych umiejętności w warunkach symulujących rzeczywiste środowisko szpitalne.